Kolme kovaa kuskikisaa perjantaina ja lauantaina

FinnMETKO 2018 -näyttelyssä otetaan kuljettajista mittaa perjantaina ja lauantaina.

Metsäkoneenkäytön SM-kilpailu 31.8.2018

Perjantaina 31.8. järjestetään Metsäkoneenkäytön SM-kilpailut. Kisapaikka on yrityspuiston eteläpäässä (ks. kartta). Kilpailun järjestelyistä vastaa tällä kertaa Länsirannikon Koulutus Oy WinNova. Metsäkoneenkuljettajien kilpailuun ilmoittautumiset 17.8.2018 mennessä: Matti Vormisto, puh. 044 455 7711.

Puunkuormaajamestari 2018 -finaalit 31.8.2018

Kevään Puunkuormaajamestari 2018 -kiertueella on karsittu osallistujia FinnMETKO 2018 -näyttelyssä käytävään finaaliin. Osakilpailuissa nähtiin kaikkiaan 996 suoritusta 20 paikkakunnalla. Finaalit alkavat FinnMETKO-näyttelyssä perjantaina klo 13 naisten finaalilla. Miehet kisaavat klo 15 alkaen ja kilpailu huipentuu noin klo 16.30 palkintojen jakoon. Puunkuormaajamestari 2018 -finaalipaikka on yrityspuistossa osastolla 72. Kilpailun järjestävät Volvo Trucks, Cargoteciin kuuluva Hiab ja Suomen Kuljetus ja Logistiikka SKAL ry yhteistyökumppaneineen.

Maarakennuskoneenkuljettajien SM-kilpailu 1.9.2018

Lauantaina järjestetään maarakennuskoneenkuljettajien SM-kilpailu, jossa mitataan taitoja kahdella maarakennuskoneella. Kilpailupaikka on sama kuin metsäkoneenkäytön SM-kisoissa eli kisat käydään yrityspuiston eteläpäässä. Ilmoittautuminen alkaa lauantaiaamuna 1.9.2018 klo 9 kilpailupaikalla. Osallistumismaksu on 10 €. Alle 15-vuotiaille on oma pikkukuskikilpailu. Maarakennuskoneenkuljettajien kisan järjestelyistä vastaa Gradia Jyväskylä. Lisätiedot: Pasi Räty, puh. 040 341 6308