22.6.2020

Vauhdilla kohti syksyä – FinnMETKO 2020 -näyttely järjestetään 3.–5. syyskuuta

Konetyöalojen ammattinäyttely FinnMETKO 2020 järjestetään suunnitellusti Jämsässä 3.–5.9.2020. Näyttelyssä noudatetaan koronatilanteen vaatimia viranomaisohjeita.

Näyttelyssä on tällä hetkellä mukana 230 näytteilleasettajaa. Mukana olevat näytteilleasettajat on nähtävillä sivuillamme: Ilmoittautuneet näytteilleasettajat.

Koronatilanteen vuoksi näyttely toteutetaan erityisjärjestelyin. Näyttelyssä noudatamme voimassaolevaa OKM:n ja THL:n 14.5.2020 päivättyä ohjetta koronavirustartuntojen ehkäisemisestä yleisötilaisuuksien ja yleisten kokoontumisten yhteydessä sekä julkisten tilojen käytössä sekä niiden muuttuessa voimassaolevia ohjeita. Mikäli ohjeisiin tulee päivityksiä, tiedotamme niistä heti myös näytteilleasettajille ja kävijöille.

Näytteilleasettajien on varauduttava omilla osastoillaan pitämään huolta riittävistä turvaväleistä sekä korona-ajan hygieniaohjeistusten noudattamisesta (mm. käsidesien saatavuus ja pintojen puhdistus määräajoin).

Koronatilanteen vuoksi näyttelyssä kaikkien osallistujien on muistettavat huolehtia riittävistä turvaväleistä ja noudattaa korona-ajan hygieniaohjeistuksia. Oireisena ei saa osallistua näyttelyyn.

Yhdessä vastuullisesti toimien teemme näyttelystä turvallisen kokemuksen kaikille.

Asiakaskutsukortit ja liput postitetaan heinäkuun alussa

Tilatut asiakaskutsukortit sekä ruoka- yms. liput postitetaan niitä tilanneille heinäkuun alussa. Otattehan huomioon, että lomakaudesta huolimatta posti pääsee perille.

Muut ohjeet näyttelyn aikaisista toiminnoista on koottu näytteilleasettajien infokirjeeseen, joka lähetetään näytteilleasettajille lipputilausten yhteydessä.
Lisätiedot: Mirva Revontuli, puh. 040 900 9415.

Ilmoitusvaraukset näyttelyluetteloon tämän viikon aikana

Painettavaan näyttelyluetteloon ehtii vielä tällä viikolla tehdä ilmoitusvarauksen. Lisätiedot ja varaukset: Tapio Hirvikoski, puh. 040 900 9417

Ilmoitusvarausten määräaika Koneyrittäjä-lehteen 6/20 on 3. elokuuta ja aineistot on toimitettava 6. elokuuta mennessä. Koneyrittäjä 6/20 jaetaan näyttelyporteilla kaikille kävijöille. Lisätiedot ja varaukset: Tapio Hirvikoski, puh. 040 900 9417

Näytteilleasettajapäivät 19.–20. elokuuta

Järjestämme näytteilleasettajapäivän Jämsässä näyttelyalueella 19.–20. elokuuta. Kutsu näytteilleasettajapäivään lähetetään erikseen myöhemmin.

FinnMETKO 2020 -näyttely on avoinna yleisölle 3.–5.9.2020 klo 9–17.

Konetyöalojen ammatti- ja myyntinäyttely FinnMETKO 2020 on raskaskonealojen päätapahtuma Suomessa. FinnMETKO 2020 -näyttelyn vastuullinen järjestäjä on Finnmetko Oy. Näyttelyn taustaorganisaatiot ovat Koneyrittäjät ry ja Keski-Suomen Koneyrittäjät ry.

toimitusjohtaja Erkki Eilavaara, Finnmetko Oy, puh. 040 900 9421