31.5.2017 - FinnMETKO 2018 -näyttelyn osastopaikat myynnissä nyt!

FinnMETKO 2018 -näyttelyn osastomyynti on alkanut vauhdikkaasti. Suurien työkoneiden ja konetyöalojen ammattilaisten oma näyttely FinnMETKO 2018 järjestetään tutussa paikassa Jämsässä 30.8.–1.9.2018.

Näyttelyn osastojen myynti aloitettiin toukokuun lopulla ja se on lähtenyt ripeästi vauhtiin.

- Myynnin alku ajoitettiin kevääseen, näin saamme hyödynnettyä viikon päästä Ruotsissa alkavaa yhteistyönäyttelyämme Elmia Woodia ulkomaisessa markkinoinnissa, kertoo näyttelyn johtaja Erkki Eilavaara.

Vuoden 2018 FinnMETKO-näyttely rakentuu Jämsän Myllymäkeen aiemmille kävijöille ja näytteilleasettajille tutuille paikoille. Kaikkia näyttelyosastoja esitellään näytteilleasettajille vielä alkukesästä ennen juhannusta ja tiiveintä kesäloma-aikaa. Ensimmäinen vuoden 2018 näyttelyn näytteilleasettajapäivä järjestetään Jämsässä kesäkuun 21. päivänä ja näytteilleasettajat voivat tuolloin tarkemmin tutustua alueisiin ja osastopaikkoihin. Tilaisuuteen voi ilmoittautua 16. kesäkuuta mennessä Tania Airosmaalle: tania.airosmaa@koneyrittajat.fi tai puh. 040 9009 410.

Laajat työnäytösalueet

Työnäytösalueina tulevassa FinnMETKO 2018 -näyttelyssä ovat Kaakkolammen soranottoalue ja kahdella taholla sijaitsevat harvennushakkuun työnäytösalueet. Toinen harvennushakkuiden työnäytösalue sijaitsee Kaakkolammen soranottoalueen ja Jämsän ammattiopiston piha-alueen välillä ja toinen Mäntäntien varressa uuden pysäköintialueen vieressä. Näytteilleasettajat voivat tutustua alueisiin kesä- ja elokuussa sopimalla tutustumiskäynnistä Erkki Eilavaaran kanssa, puh. 040 900 9421. Työnäytösalueita esitellään tietysti myös kesäkuun näytteilleasettajapäivässä.

Osaston varaaminen

Osastojen ja aluepalveluiden hinnat ovat pääsääntöisesti samat kuin edellisessä näyttelyssä viime syksynä. Osastokartat ja näytteilleasettajamateriaalit ovat saatavilla nettisivuillamme: www.finnmetko.fi. Osastovaraukset: Mirva Revontuli, mirva.revontuli@koneyrittajat.fi, puh. 040 900 9415.
FinnMETKO 2018 -näyttely on avoinna yleisölle 30.8.–1.9.2018 klo 9–17.

Konetyöalojen ammatti- ja myyntinäyttely FinnMETKO 2018 on raskaskonealojen päätapahtuma Suomessa. FinnMETKO 2018 -näyttelyn vastuullinen järjestäjä on Finnmetko Oy. Näyttelyn taustaorganisaatiot ovat Koneyrittäjien liitto ry ja Keski-Suomen Koneyrittäjät ry.

Lisätietoja: toimitusjohtaja Erkki Eilavaara, Finnmetko Oy, puh. 040 900 9421